maandag 4 februari 2013

Giraffe en Winston de olifant

Zoals ik in de vorige blog al aangaf, kreeg ik de foto's van deze gehaakte dieren niet groot. Geen idee hoe dat kan, maar dan publiceer ik ze gewoon op een nieuwe pagina!

Goed, hier zijn ze dan! Allereerst de giraf. Deze heb ik gevonden bij 'Gehaakte knuffies'. Hier is overigens ook een patroon van een heel schattig aapje te vinden! De nek van deze giraf heb ik aardig opgevuld, maar hij blijft wiebelen. Ach, dat is ook wel weer de charme van zo'n beest!


En hier is Winston de olifant. Althans, zo heeft de bedenker van dit patroon de olifant genoemd. Ik vind het wel een leuke naam. Het patroon is hier te vinden. Ik heb bij Winston een belletje in z'n buik gestopt, dan kun je er lekker mee rammelen!


Veel haakplezier!

1 opmerking:

  1. Wat heb je die leuke kleurtjes gegeven zeg! Ze zijn goed gelukt en heel mooi.
    Groet van Karien.

    BeantwoordenVerwijderen