woensdag 20 februari 2013

Vlaggetjes naaien

Mijn zusje is pas verhuisd en daar hoort natuurlijk wel een cadeautje bij! Nu is zij dol op een feestje en heeft ze een prachtige grijze muur. Als je dit combineert kom je uit op vlaggetjes, toch? Ik wel althans!

Vorige week had ik de vlaggetjes allemaal geknipt en op de rand van de bank gelegd. En wie komt daar binnen? Mijn zusje! Uiteraard zag ze het direct liggen en zei ze dat het er toch wel heel geweldig uitzag. Dat was natuurlijk een compliment, maar die had ik toen liever nog niet gehad. En nieuwsgierig als ze is, vroeg ze voor wie de slinger zou worden. Tja... Ik had géén idee... ;). Ik heb maar gezegd dat het een beetje bezigheidstherapie was. Ze zei net dat ze niets door had gehad en dat ze stiekem bij zichzelf had gedacht dat de kleur toch wel heel goed in hun huis zou passen. Ze durfde niet te vragen of ik ook een slinger voor haar wilde naaien! Gelukkig had ik er zelf aan aan gedacht. Ze was er erg blij mee! Dat is altijd fijn.

Maar goed, de slinger van zes meter is af en hij is gemaakt 'with love', zoals je op de foto linksonder kunt zien. Op de andere kant staat 'handmade', zodat er in z'n geheel 'handmade with love' staat.

Wil je ook zo'n mooie slinger maken? Kijk dan even op de weblog van Oon. Zij heeft een duidelijke beschrijving gemaakt. Ideaal!

slinger naaien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten