maandag 8 april 2013

Weekend

Het weekend is alweer voorbij. Dat gaat elke keer weer zo snel! Gelukkig kun je ook dan van alles doen.

Ik gaf al eerder aan dat ik bezig ben met een kleed. Ik heb een beetje het patroon van hun stoel gevolgd. Uiteraard passen de kleuren van dit kleed ook mooi bij het babydeken.
 
 
Verder ben ik bezig geweest met een jurkje. De stof had ik al een tijdje liggen. Dit patroon heb ik al eerder gebruikt. Toen had ik de lange mouwen gehouden. Nu heb ik ze ingekort. De jurk zelf moet ook worden ingekort. Foto van het eindresultaat volgt! Oja, ik heb ook nog stof liggen in de kleur van de rand van deze foto. Gifgroen? Ik weet niet hoe de kleur heet. Ach, hindert ook niet. Van die stof ga ik nog een vestje maken. Handig voor de wat koudere dagen. Dan kan ik toch dit jurkje aan!
 
 
Ik ben helemaal vergeten te bloggen dat we een slinger in huis hebben hangen. Hij hangt er zelfs al een tijdje. Een slinger met vogels. Hoe je het moet vouwen heb ik op deze site gevonden. Eigenlijk wilde ik een slinger met kraanvogels, maar ondanks dat ik een kleuterjuf ben, moet ik daar toch nog even verder mee oefenen!
 

Het lijkt misschien alsof onze kat de slinger ook interessant vindt of misschien meer is geinteresseerd in de vogels. Maar nee, dat is niet waar. Dit is z'n afkoelplek. Ik zet hem er niet neer hoor! Als hij druk is, en soms is die zó druk dat we denken dat hij ADHD heeft, dan gaat hij zelf op de kast zitten. Enige tijd later komt hij er af en dan gaat hij rustig in z'n mand liggen. Het verbaast me dan ook dat ik heb nu nog zo op de foto heb gekregen. Tja... heb blijven bijzondere beesten...

3 opmerkingen:

  1. Hoi!
    Leuk dat je een kijkje op mijn blog kwam nemen!
    Wat ben je ontzettend creatief zeg!
    kVind het leuk om je te volgen..
    Groetjes Lies van Theemuts

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lies,
      Dankjewel! En leuk dat je me gaat volgen.
      Groetjes, Marianne

      Verwijderen