maandag 13 mei 2013

Lekker weg

Samen met vrienden zijn we een aantal dagen in Noord-Holland geweest. Ik ben hier nog nooit geweest, op Texel na. Geen idee waarom, maar het is er prachtig! Zeker voor herhaling vatbaar, want er is nog veel meer te zien!

Hier een kleine impressie van de kaasmarkt in Alkmaar. Een hele kleine, want meer konden we niet zien. Het was erg druk! Maar de stad is prachtig. Daar hebben we gelukkig nog wel wat van kunnen zien.  En ze hebben een winkel met kleding voor lange mensen. Wat een uitkomst! Direct maar even m'n man in nieuwe kleren gestoken.


Vandaag heb ik nog een tas genaaid, maar ik heb de handvatten niet goed aan elkaar genaaid, dus ik moet nog even aan het tornen. Daar heb ik nu geen zin meer in, morgen is er weer een dag!

En ik zag dat ik met blogger en bloglovin samen meer dan 30 volgers heb (er zijn dames die me via beiden of een van beide volgen). Wat ontzettend leuk dat jullie me allemaal willen volgen! Ik zal eens nadenken over een leuke give-away!

1 opmerking: