dinsdag 7 mei 2013

vlaggenlijn

Een tijdje geleden ging ik naar de kringloop en kocht ik een gordijn met beestjes. Vandaag heb ik er een vlaggenlijn van gemaakt. Nou ja, de vlaggetjes lagen al klaar, vandaag is er een biaisband omheen gekomen. Op de voorkant staan beestjes en tegen de achterkant heb ik roze stof genaaid. En om en om krijg je dit effect. Vanaf de andere kant zie je dus hetzelfde, maar dan in het spiegelbeeld.


M'n zusje is vandaag jarig. We gaan gezellig bij ze eten. Ik ben benieuwd wat ze van de cadeautjes vindt. Ze zijn in ieder geval goedgekeurd door m'n andere zusje. Dat is toch fijn!

Groetjes, Marianne

5 opmerkingen:

  1. helemaal leuk ! lang leve de kringloop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, goed idee om een oud gordijn zo te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Ik heb hier nog babylakentjes. Eens kijken of ik dat ook kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er echt super uit dat het je mooi gemaakt joh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om daar de kringloopstof voor te gebruiken! Zo heb je er nog heel lang plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen