zondag 24 november 2013

Ritstasje

Er is weer iemand jarig geweest! Helaas kon ik niet naar haar verjaardag, omdat we weg waren. Maar toch nog een cadeautje is wel zo leuk.

Het is een ritstasje geworden. Dit stofje had ik al vrij lang in de kast liggen, maar ik had er nog nooit wat mee gemaakt. Jammer eigenlijk, want nu ik het zo zie ziet het er wel heel schattig uit!


Ik heb de het tasje alleen van de voorkant op de foto gezet. Helaas is het nu te donker om hem uberhaupt nog goed op de foto te krijgen. Als je hier klikt voor de handleiding, zou je je in kunnen beelden hoe het tasje er van de zijkant uitziet.

De buitenste stof heb ik verstevigd. Achteraf vind ik het jammer dat ik de binnenkant niet heb verstevigd. Dus een tip als jullie hem nog eens gaan maken!

Ik ga morgen weer aan het werk. Lekker met de kinderen werken over Sinterklaas. We komen haast tijd tekort, zoveel leuke dingen zijn er te verzinnen! Maar stiekem ben ik ook altijd blij als de beste man het land weer heeft verlaten. Dan keert de rust weer terug... ;-)

Fijne week!

Groetjes Marianne

2 opmerkingen: