donderdag 19 december 2013

Kersthangers

De kersthangers lagen deze week bij ons op de mat! Wat ontzettend leuk om allerlei verschillende hangers te krijgen.


Hier kun je zien wat ik had ingestuurd.

In de afgelopen week ben ik ook nog bezig geweest met het naaien van herderspakken voor de lichtjestocht die aanstaande zondag wordt gehouden in het dorp en georganiseerd wordt door onze kerk. De jassen zijn nog van vorig jaar. Ik heb doeken voor over het hoofd gemaakt samen met hoofdbanden. Hopelijk blijft het goed zitten!

Nu staat er een heerlijke, althans dat hoop ik, soep op het vuur te pruttelen. Vanavond gaan we met de meeste collega's op school eten, omdat we hier ook een soort lichtjestocht hebben. De kinderen vanaf groep 5 gaan verschillende kerstscénes uitbeelden in en rondom de school. Er moet veel worden klaargezet, dus eten op school is dan wel handig! Ik ga gitaar spelen in de kerststal, terwijl een aantal kinderen er het lied 'goed nieuws' bij zingt. In de eerste instantie moest ik wel lachten dat ik gitaar ga spelen in de stal, maar het wordt vast heel mooi! Vanmiddag nog maar even met de kinderen gaan oefenen. En ik kan de herderskleding direct uitproberen, want die ga ik aandoen. Ideaal!

Fijne dag verder!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hangers heb je gekregen! Die van jou waren ook erg leuk!

    Helaas heb ik de envelop nog niet ontvangen... Van 1 van mijn maaksels weet ik waar het terecht is gekomen, ben benieuwd naar de andere 3...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, daar zie ik mijn ster! Echt leuk om terug te zien! Heel veel succes met alle voorbereidingen/kerstfeesten. Gisteren zongen de kleuters hetzelfde lied, blijft mooi. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zit er eentje van mij tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen