vrijdag 6 december 2013

Sinterklaas en kerstSWAP

Gisteren was het 5 december en traditiegetrouw komt de sint dan bij ons op school. Het was de man van mijn duocollega, wel komisch. De kinderen vonden het geweldig! In de afgelopen week hebben we al mutsen gemaakt. Dit jaar in de vorm van een zak. Eigenlijk wilden we 'de zak' op de rand stempelen. Maar ja, dat is ook zowat... Dus toch maar de naam, net als op het label.


Woensdag ben ik aan het sterretjes haken gegaan voor de kerstswap bij Janina van Elke dag zaterdag. Ik heb al wel vaker een swap voorbij zien komen, maar heb nog nooit eerder meegedaan. Deze keer is het voor de kerst en daar kan ik zeker wel wat mee. Ik vind het een geweldig feest, waarbij we vieren dan Jezus is geboren. Prachtig! En dan mag je zeker je huis versieren! 
 

De sterretjes heb ik via Pinterest van hier. Ik zal ze vandaag op de post doen en ben natuurlijk erg benieuwd wat ik terug krijg!

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn de mutsen leuk met de gestempelde namen en je sterren zijn ook geweldig zeg! Zelf maakte ik ook sterren voor de swap, maar dan wel weer van vilt. Mooi hè, om kerst te vieren. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne, de sterren zijn aangekomen hoor. Ze zijn leuk!
    Lief van je dat extra pakje voor mij, bedankt daarvoor!!
    Groetjes, Janina * Elke dag zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg deze mooie gehaakte kerststerren in mijn envelop van de kerstswap, mooi! Dankjewel! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ook ik ben in het bezit van deze prachtige sterren hanger, super mooi. Hangt mooi te pronken in onze kerstboom, bedankt!!!! Fijne kerst

    BeantwoordenVerwijderen