donderdag 3 juli 2014

Een tas voor Anne-Co

Een tijdje geleden deed ik mee aan de swap bij Annet. Ik mocht voor Anne-Co een opvouwbare boodschappentas gaan naaien. Verder kregen we de opdracht om er nog iets van fournituren bij te doen. Anne-Co houdt ook van fluor gaf ze aan en ik had nog fluorgele lint liggen.



De tas is de opvouwbare tas uit 'zo geknipt'. Och, wat is het toch een leuk boek!!

Anne-Co, veel plezier van je tas en de fournituren!
Ze heeft trouwens een leuke blog!

Groetjes, Marianne

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blogbericht! Ik ga er ook nog over bloggen! Alleen zijn mijn foto's wel wat minder mooi, het tasje kreukelt natuurlijk. Ik ben er heel blij mee, ik plaats op mijn blog ook nog een linkje naar jou! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de tas leuk geworden! super stofje! ik heb het ook liggen in mijn stoffenkast. En fijn dat Anne Co er blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enorm leuk! Het mijne moet nog op de post! Toch leuk he zo een swap :-)

    BeantwoordenVerwijderen